top of page
Middel 4034.png

Je ware gezicht tonen is bevrijdend – The Optimist

“Als ik nou zeg wat ik voel en doe wat ik zeg?” Brian de Mello interviewde Sander Veenendaal voor The Optimist over de groei van HELDERGROEN, ondernemen vanuit liefde en vertrouwen en over de dag waarop we onze arbeidscontracten verbrandden.

​

Vanuit zijn verlangen om een ‘open mens’ te zijn en helder te communiceren, richtte Sander ruim vijftien jaar geleden een reclamebureau op voor merken met idealen. Hij wilde de wereld beter maken op een manier die past bij zijn talent.

Download het hele artikel hier.

Je ware gezicht tonen is bevrijdend, The Optimist - Sander Veenendaal

Ander nieuws

5 grote trends voor merken NIMA inspireert: Foodinnovatie met Hutten

juni 2020

Foodinnovatie met Hutten - Sander Veenen

Optimisme en de onderstroom The Optimist

juni 2020

​

The Optimist - Sander Veenendaal

Visie op de circulaire economie Talkshow 'Hoe circulair is Nederland?'

juni 2020

Hoe circulair is Nederland? - Sander Veenendaal
bottom of page