top of page
Middel 4034.png

Future of the Marketeer,

interview with Thomas Kolster

Marketingactivisten Thomas Kolster (Goodvertising) en Sander Veenendaal (Heldergroen) geven in dit interview hun visie op de toekomst van de marketeer.

 

Marketing draait allang niet meer alleen om verkoop. We moeten daarom een positieve businesscase rond duurzaamheid bouwen. Duurzaamheid moet een integraal onderdeel vormen van de hele waarde-propositie. Bij kleine, duurzame merken gaat het dan over marketing, sales en scaling-up technieken. ‘Bij grote merken beginnen we binnen met strategie en cultuurverandering,’ zegt Sander. ‘Daarna kun je pas buiten winnen en verder groeien.’

 

Dit interview vond plaats voor aanvang van het event ‘De Toekomst van de Marketeer’ in CIRCL, tijdens de Week van de Circulaire economie 2020 (Interview: Arieke van Liere | Camera: Creativebros)

Ander nieuws

5 grote trends voor merken NIMA inspireert: Foodinnovatie met Hutten

juni 2020

Foodinnovatie met Hutten - Sander Veenen

Optimisme en de onderstroom The Optimist

juni 2020

​

The Optimist - Sander Veenendaal

Visie op de circulaire economie Talkshow 'Hoe circulair is Nederland?'

juni 2020

Hoe circulair is Nederland? - Sander Veenendaal
bottom of page