top of page
Middel 4034.png

Adformatie Purpose Panel

Merken en bedrijven brengen steeds vaker een purpose- of duurzaamheidsboodschap. Maken zij de wereld daadwerkelijk beter (groene kaart)? Of wordt hier een boodschap verkocht die niet in overeenstemming is met het gedrag van de afzender (rode kaart)? Het Adformatie Purpose Panel analyseert maandelijks merken op hoe sterk en zuiver hun purpose is.

 

Naast Sander, bestaat het panel uit:

  • Ann Maes en Herman Toch van adviesbureau Flrish, schreven recent The positive sum game.

  • Ika van de Pas, directeur van Milieu Centraal, ‘de praktische gids voor duurzame tips en adviezen’.

  • Bart Brüggenwirth, oprichter van adviesbureau B-Open en schrijver van het boek Sterke merken, betere wereld.

Adformatie Purpose Panel.jpg

Ander nieuws

5 grote trends voor merken NIMA inspireert: Foodinnovatie met Hutten

juni 2020

Foodinnovatie met Hutten - Sander Veenen

Optimisme en de onderstroom The Optimist

juni 2020

​

The Optimist - Sander Veenendaal

Visie op de circulaire economie Talkshow 'Hoe circulair is Nederland?'

juni 2020

Hoe circulair is Nederland? - Sander Veenendaal
bottom of page